Complexe uitdagingen

Loyalty & rewarding oplossingen op maat

We kunnen ook complexe uitdagingen en platformen aan. We gaan hiermee aan de slag in 4 chronologische fases:

1. DISCOVERY WORKSHOP

Samen met het volledige projectteam duiken we een hele dag in een creatieve workshop. We bepalen hierin de targets, scheppen duidelijke verwachtingen van de klanten en bepalen het ideale scenario. Enkel op deze manier heeft een maatwerk platform zin. Door er vooraf goed over door te denken en geen veronderstellingen onuitgesproken te laten, kunnen we de scope van het volledige project helder krijgen en vastleggen.

2. Bepalen van de projectscope

Specifieke targets zoals omzetverhoging per bestaande klant, bezoekersfrequenties verhogen, het aantal vertrekkende klanten naar omlaag halen, … dat zijn uitdagingen waar we graag mee over nadenken en een strategische oplossing voor uitdenken. Hiervoor wordt een projectplan geschreven en een bijpassend budget ontwikkeld.

3. Klantenbehoud door versterking van de relatie

Je klanten loggen in met een persoonlijk profiel op uw platform. Het versterkt de relatie tussen jou en jouw klant. Van zodra uw klanten het platform regelmatig gaan gebruiken, ontstaat een duurzamere relatie tussen hen en jouw bedrijf. Op welke vlakken deze relatie versterkt dient te worden, bepalen we samen.

4. GEBRUIK DE kennis IN IEDERS VOORDEEL

Dankzij een doorgedreven opvolgsysteem en statistieken met betrekking tot het gebruik van jouw platform, leer je je klanten beter kennen. Hun noden en gedrag wordt duidelijker dankzij de data die we uit het platform kunnen distilleren. Welke data dat juist moeten zijn, moet vastliggen voordat we het volledige platform bouwen.